3.8.13

TU...




Tot el teu cos té salabror de mar
com una illa coneguda i ignota.
Ressegueixo amb la polpa del dits
tots els perfils, tots els contorns:
la cala acollidora, l'altiu penya-segat,
els recòndits camins, tebis racons...
I d'un plegat el cap, i el cor em roden.

Doncs tu ets la meva pàtria i el meu món:
No veig per altres ulls, més que pels teus,
no sento cap més veu, més que la teva,
no vull dir cap mot, més que el teu nom,
dons res més m'interessa...

I vull buscar aixopluc en el càlid redós
entre el teu cor i la cuirassa dels teus braços,
que m'estrenys ben fort, fins a perdre l'alè.
I amb la llengua calmosament assaborir 
la sal que emblanquina el teu cos, 
fins sadollar el meu desig que creix, 
plaer sens treva.


                            Glòria
                                


No hay comentarios:

Publicar un comentario