14.4.13

LA VENEDORA DE ROSES


Jo ofereixo roses collides a l'alba,
son del meu jardí fresques, perfumades.
Esclat de colors grogues, roges, blanques...
que boniques són, i l'olor embriaga!
Avui que és Sant Jordi la tradició mana 
regalar una rosa a l'enamorada: 
 les de color blanc són per a la mare,
rosa sense espines, tendre i delicada
per qui tot ho dóna, per qui res demana...
ha de rebre flors aquesta diada!

I aquesta tan roja, rosa vellutada
com llavis de dona que l'amor demanen,
encara la mullen gotes de rosada...
Qui estima una dona, la rosa regala.
També per les filles, ho sentiu els pares!
amb quina alegria les joves galanes
rebran la poncella fresca i perfumada
present de l'amor de qui l'engendrada.

Per no veieu la màgica llum d'aquesta diada? 
No sentiu quin perfum mes dolç per l'aire s'escampa! 
Avui que és Sant Jordi passegeu l'amor
per totes les Rambles. Presumiu d'amor

                       L'AMOR S'ENCOMANA.    

                                             Glòria 

2 comentarios:

  1. M'agradat Glòria i l'he compartit. Gràcies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. M'afalaga!
      Estic contenta de que t'hagi agradat i de compartir-lo.
      Gràcies a tu, Lluís.
      Glòria

      Eliminar